niedziela, 20 lutego 2011

Metamorfoza CudneOczka

Przed jest fajnie ale szkoda ,że nie potrzebnie użyłaś eyelinera.Ale ocena to 4/5.

Szkoda ,że masz tylko jeden cień do powiek ale go użyłam  do tego czarny tusz do rzęs
Zmieniłam fryzurę na kolor na czarny i założyłam łańcuszek.

Przed tu mi się nie podoba ta sukienka jest okropna (bez urazy) moja ocena 3/5
Tu ubrałam cię przeciętnie czarna koszulka na to koszula z kratkę spodnie z otto
i trampki z Baby Phat.

1 komentarz:

  1. NIE POTRZEBNIE OSOBNO ?! Dominiśka ... Naleś.Ku Co si stao ?

    OdpowiedzUsuń