Przepraszam ,że tak długo czekałaś no ale w końcu :]
![]() |
| Przed : Myślę,że ładnie ale przesadziłaś z pudrem na przyszłość pamiętaj nie dawaj go tak dużo , to za ładnie nie wygląda. Ocena 4/5:D |
![]() |
| Po : zmieniłam fryzurę poprawiłam makijaż , pieprzyk dałam gdzie indziej i dodałam łańcuszek z lodem xD |
![]() |
| Przed : Ładnie ale ta korona nie pasuje w ogóle jest fajnie ^^ Ocena 4,5/5 |
![]() |
| Po: Czarne spodnie czarna bluzka , szary żakiet, brązowe buty i naszyjnik z HB:> |




super metamorfoza , dzięki : >>
OdpowiedzUsuń